minikadaminannesii Kızlar ev almayı düşünüyoruz peşinat olarak 1m gibi bi rakam ödeyeceğiz ama kuraya girmeden almak istiyoruz hemen oturmak için bu şekilde ev alan oldu mu?
esguna minikadaminannesii biz taşıta girdik. Temsilci her şeyin bizim istediğimiz gibi olacağına bizi inandırdı. Ama hepsi yalanmış kapısından geçmeyin böyle yerlerin. İnsanları kandırıyorlar sadece şimdi pul olan paramızı alabilmeyi umuyoruz
hepbahar123 minikadaminannesii emin evimden ev aldınız mı ? Daha önveki postunuzu gordim biz de kurasiz girmek istihorum ama korkuyoruz da kandırılip dolandırılır miyız diye
minikadaminannesii esguna bizde düşündük ama katılımev çok saçma geldi gerçekten örnegin 10 bin taksit ödüyosunuz kurada cıkınca 37,5 ödemeniz gerekiyor diyorlar arada ucurum var
esguna minikadaminannesii biz eminevime girdik. Çekilişsiz girdik. Ama temsilciler resmen sizi kandırıyorlar iyi size açıkça söylemiş bize söylemedi şu an hem paramızı alamadık hem ödememiz arttı. Yalancılar velhasıl uzak durun. Faize girmeyelim dedik daha çok paramızdan olduk.
minikadaminannesii esguna haklısınız yorumunuz icin teşekkür ederim 🫶🏻 inşallah kısa sürede paranızı alabilirsiniz