minikmucizem34 bebeğim 52 günlük sarılığı hala tamamen geçmedi bu durumu yaşayan varmı aranızda anne sütü alıyor sadece kilo alımı da gayet normal hiç bir şikayeti yok ama sarılık geçmedi