Meray Soru soruyorsunuz başımıza geldiği ve bildiğimiz kadarı ile cevap veriyoruz sohbet falan beklemiyoruz da bi teşekkür nezaketini bile gösteremiyorsunuz ne garip.
Baynimir Meray al benden de o kadar. Burada yeni uyeyim ama happymom da sorulan sorulara uzun uzun cevaplar yazardim ki genelde saglik sorulariydi. Kendim de saglikci oldugum icin faydam dokunsun diye duusnurdum. Ama birak tesekkuru ustune birkac soru daha sorarlar hadi onlara da cevap verirsin begenir gecerler 😁
Gurbettebianne Meray bencedeeee işleri görülüyor tamam . Hı bazen bir beğeni bile teşekkür anlamında da olabiliyor
Defneninannesi Meray Adamlar çocukları ile mi uğraşacak yksa tek tek teşekkür ederim mi yazacak. Beğen butonu neden var acaba? Müsait olursam cevap yazıp teşekkür ediyorum ama müsait değilsem cevabı okuyup beğendiğime şükrediyorum. Gereksiz bi sitem olmuş. Sizin gibi bir anneden anlayış beklerdim :)
Meray Baynimir bencillik. Valla zahmet edip cevap yazdığıma pişman oluyorum. Postlarına cevap gelince ego tatmini yaşıyorlar herhalde 😁
Frida Baynimir aslında beğenmek de bi çeşit teşekkürdür benim için post kalabalık olmasın diye teşekkür etmeyeni problem etmem bence siz de etmeyin. Bazen foruma başlık açıp ya da soru sorup saatlerce giremiyorum bebek yüzünden 😊
Baynimir Frida begenmek de birsey tabiki :) beklentiye girmemek gerek ama dedigim gibi ard arda birsuru soru sorup da iki sn tesekkur etmek cok zor olmasa diye dusunuyorum bende 😊 cunku bazen sorulan sorularin cevabini soran kisi yerine ben google dan arastirip yaziyorum 😣
Reckless Lcy03 evet tam olarak bunu yaşadım sildim bende konuyu eğer silebildiysem 😂 zaten sabitlenen konular sebebiyle en alta iniyor direk yazdığım 🤦🏻♀️
Meray Lcy03 valla ben bildiğim şeylere cevap veriyorum genelde bazen çocuk gibi sorular soruyorlar onlara gülüp geçiyorum 😁
Meray Reckless senin sorduğun soruyu gördüm ama benim kız 1 yaşına gelmedi daha cevap veremedim o yüzdem 😁 aynı şeyi ben de merak ediyorum ama
Gurbettebianne Meray ozaman çocukları çok akıllı onlarla uğraşmıyorlar , evde canları sıkılıyor 🤣🤣🤣 ben bazen bütün gün tlfonu elime bile alamıyorum yaa ki boş boş soru sormak nasıl bişe acaba neyin kafası ☺️ bazılarıda ciddi anlamda saçma ama
Reckless Meray olsun yalandan hadi ya öyle mi falan yazsaydın canım yahu😂😂😂 Lcy03 insan kötü hissediyor 😂😂