Ben de bekliyorum. Bebeğim kolik bebekti. Kolik atakları başlamadan önce yatağa koyduğumda elini tutardım uyurdu. Sonra emzikle uyumaya başladı. Emziği tutamıyor ben ağzında tutuyorum öyle uyuyor. Yavaş yavaş kolik atakları başladıkça kucağa alıştı. Ailemin yanına geldim. Kendim başedemeyip bir ara hiç uyumuyordu. Annem de burda ayağa alıştırdı. Desteksiz uyusun diye uğraşıyorum arada ama yatağa bırakıp da yanıma yatınca ağlıyor hemen