MinikKoalam11 aynı ayakkabıdan bende 2 tane var ayakkabı silikon değil sert ince bir plastik ve giydikten sonra bende hiç böyle olmadı üstelik baya da kullandım ayakkabıyı uzun süre ayağımda kaldı zaten hanımefendi sıfır demiş sizin demenize göre de giyildikten sonra bu şekilde oluyor demek ki giymiş bu hale gelmiş yine ikinci el olmuş oluyor 🙃