Kizlar acil yardim edin ya sezeryan oldum bugun 40. Gun idrarimi yaparken ilk başta hafif yanmalar vardı geçmişti ama su an çok kötü qgri var zorla idrar yapiyorum düşünün sonrasında hafif leke geliyor kanama pembemsi yani hastaneyi aradım doktorumu illa gel dedi yazamam burdan dedi muhtemelen para almak icin hastaneye cagoriyor saglik ocağı da acmadi aradım bebegim küçücük ve hava gaziantep De çok kötü çıkamıyorum ne yapmam lazım doğal yolla bir sey olur mu benim gibi olan var mi emziriyorum bu arada ????