Hanımlar, bebeğim 7 aylık herşeye ağlıyor. Sizlerde durum nasıl? Bu durumu nasıl değiştirebilirim? Doğduğu günden beri böyle. Kolik, alerjik bi bebekti. Doğru düzgün hiç uyumadı. Sürekli ağladı. Çok yoruldum. O ağlarken kendimi nasıl teselli edebilirim? Önerilerinizi bekliyorum