Hhurhrhrhtht 3 aylık bebeğim var kızlar adet olmadım daha sezaryan doğum yapmıştım ne zaman adet olurum birde geri çekme yöntemi ile ilişkiye girdik akıntı normalmi 3 ay sonra dogumdan az az akıntım var gibi sizdede böyle bişi oldumı
Zlnmst Hhurhrhrhtht 6 ay 1 gün sonra adet oldum akıntım 1-2 ay sürdü ben tekrar hamilelikten korktuğum ve bebeğim çok küçük olduğu için spiral taktırdım
Hhurhrhrhtht Zlnmst akıntı normal mi yani böyle sarımsı oluyo beyaz gibi değişik rengini tam tarif edemem ama akıntı oluyor normalmidir yani
Zlnmst Hhurhrhrhtht yeni gördüm.Ben kontrole gitmiştim o zaman sordum hafif bi iltihap var dedi fitil verdi ama hiç iyi gelmedi aynı şuan devam ediyo sarı sümüğümsü akıntı tekrar gidip görüneceğim
rabiamirze Zlnmst fitili ve antibiyotigi kullandım bende 3 ay oldu hala devam ediyor hala orkitle geziyorum en son vajinit olmuş demişti antibiyotik + fitil bitirdim napıcam bilmiyorum cok pis bişey orkitle geziyorum resmen 3 aydır 🥹
Zlnmst rabiamirze benim o kadar değil çok az ama bende hep günlük pedle geziyorum bakalım hem spiral kontrolü için hem de akıntı için gidicem tekrar ben adet olunca geçer diye düşünmüştüm de geçmedi