yasacmalamalo Tosbikannem burnunu fizyolojik serumla temizle cnm icerisinin nem dercesine göre nem.makinesi kullan bir de soğanı ikiye böl birine karanfil batır 4-5 tane çocuğunun yakınına koy iyi geliyor :)
tatlisert Tosbikannem benim kızımda 7 buçuk aylık bugün aynı dediğiniz gibi. Üst dişler zorluyor geldi gelecek bakalım
Tosbikannem yasacmalamalo fizyolojik serum ile temizliyorum canım nem vs hep aynı değişen birşey olmadı acaba diş mi çıkarıyor grip oldu anlayamadım
yasacmalamalo Tosbikannem dişten grip olucagini sanmıyorum cnm biz de öyleyiz iki.gundur .hem dis hem de burnu akıyor istahszlasti kızım iyice ben dediklerimi yapıyorum havalr da degistryr