Gmzesvr Selamlar 1 ay 20 günlüğüz ve uzayan sarılığımız var bebeğim çok uyuyor ben uyandırmasam uyanacak gibi değil gecede gündüzde sürekli uyku halinde sizce normal mi başına gelen var mı neler yapabilirim ?
Ozgebrar2019 Gmzesvr 2 saatte bir beslediğiniz sürece uyumasında sakınca yok benim çocuklarımda o aylar öyleydi
_Aysemia Gmzesvr 1 saat arayla besleyın hergun dus aldırın sarılık gecıcektır mama takviyesi yapın gerekırse bız ole atlattık 8. Gunde bıttı
Gmzesvr Ozgebrar2019 Evet uyuyor diye bırakmıyorum 2 saatte bir mutlaka karnını doyuruyorum tekrar devam ediyor uyumaya emmesi de güzel tek kafama takılan işte çok uyuyor olmasıydı. Sizde de sarılık var mı acaba
Ozgebrar2019 Gmzesvr Oğlumda da vardı. Bende 2 saatte bir besliyordum. Oda genel olarak hep uyuyordu. Ama birde 3 yaşında kızım var onda sarılık olmadığı halde o aylarda oda hep uyurdu 😊
Gmzesvr Ozgebrar2019 Ay öyle mi içim rahatladı ya vallahi sağolun. Ya doğum yapan arkadaşlarıma bakıyorum mesela çocuklarının sürekli geceleri uyanık olmasından işte ne bileyim evde iş yapamamalarından şikayetçiler ben kendime bakıyorum bebeğim sürekli uyuyor işimide yapıyorum. Gece de uyanmıyor ben uyandırıyorum ao yüzde arafta kalmıştım 😬🙃