Soruyu açtıgınıza gore bi baksanıza hele doktor 3. ayda Rotarix bexero ve nimerix yapılcak dedi üçü de aynı gun mu siz nasıl yaptınız? üçü birden ağır gelmez mi? Parası çok onemli değil ama çocuga boşuna olacak bişiy yaptırmak istemiyorum bunlardan boşa yapılan var mı fikirleriniz neler?