Kızlar bebeğim 7 ay 14 günlük ek gıdaya çok olduk geçeli ama bebeğim özellikle 5 gündür ağzına hiçbişey sürmüyo. Sadece mama içiyo ben emzirmiyorum. (Sütüm gelmediği için) ve zaten az kilo alan bir bebek şimdi hiç alamayacak ve zayıflayacak. Ne yapmam lazım önerisi olan var mı? Ek gıda verirken de sadece püre yapıp veriyorum zaten başka bişey kabul etmiyodu.