TwinsUZ Yeni doğan bebeklere ilk doğar doğmaz gazı olmaması için bir damla maden suyu damlattıldığını duydum. 55 günlük ikizlerim var aşırı gaz sancısı çekiyolar çişlerini de zor yapıyorlar bir damla damlatsam faydası olur mu. Deneyen var mı *