Kızlar 17 aylık oğlum var bensiz çok rahat duruyor herkesle öyle annesini aramiyor peki anne diye dolanmiyor mesela bu beni sevmediginden mi bana alismadigindanmi.mesela saatlerce bir baskasiyla durabiliyor ve bu durumda beni çok çok üzüyor kendime nasıl bağlayabilirim