Uyku eğitimi 4 aydan sonra anca başlıyor, fakat o zamana kadar nasıl uyutuyorsak da önemliymiş. Mesela emzirirerek uyutursak sonra uyku eğitiminde çok ağlar çünkü kokumuza tenimize alışmış oluyor. Siz nasıl uyutuyorsunuz? En iyisi bu dönemde nasıl olur? Ben emziriyorum sonra kucağımda sadece sarılıyorum ve uyuyor direk, sallamıyorum ya piş piş yapmıyorum, ona alıştırmak istemiyorum