34gnl34 Bebeğim 2 aylık 5 kilo.Bu cuma günü doktorumuz var giderken kanguruya koysam zararı olur mu koymak için erken mi sizce
34gnl34 Melis1706 bebeğim 2 aylık cuma doktorum var gelip giderken yoruluyorum kanguruya koysam erken mi zararı olur mu diye sordum
34gnl34 ruveydaensar bebeğim 2 aylık cuma doktorumuz var yoruluyorum gelip giderken kanguruya koymak için erken mi zararı olurmu diye sordum
34gnl34 _YanakReisinAnnesii yenidoğan destekli olup olmadığını nasıl anlayacam bilmiyorum ki 3.bebeğim onlardan kaldı.
_YanakReisinAnnesii 34gnl34 ben solomombaby yenidoğan destekli kullanmıştım. İçerisinde ufak bir parça minder gibi birşey vardı. Sizinkinin modelini vs bilmediğim için birşey diyemiycem 🤷♀️
ruveydaensar 34gnl34 en az 3 aylık olması gerek kalça çıkıklığı riski var . 3 aylık olduğunda da yenidoğan aparatiyla birlikte satilanlari kullanabilirsin diğer türlü en az 4 aylık olması gerek canım .
nazliicank 34gnl34 ben 10 gunlukken koymaya basladım ama yenıdogandan ıtıbaren kullanılan kanguru almıstım
_YanakReisinAnnesii 34gnl34 ekstra bir arkadaşta söylemiş baş desteği de bulunuyor aynı zaman da bahsettiğim kangurular da . Bebek arabasına koyup götürün isterseniz .
bebekece 34gnl34 yenidoğan desteği böyle cocugun kafasına kadar cıkar tahta gibi sert bir ekstra parçası vardır kafasını tutması geriye kaçmaması için. Ama o olsa bile yinede cok erken bence 4 aydan sonrası ideal