Hayalim51 bende de bel fıtığı var. Zaten olmayan kalmadı herhalde. Ayakta kalmanız, uzun süre oturmanız zararlı. Bol bol yürüyüş ama tempolu değil. Hafif tempoda yürüyüşler, belinizi güçlendirecek egzersizler (pilates, yoga) gibi ama kendi başınıza değil de eğitmen eşliğinde yapmanız gerek. Sizi çok zorluyorsa ki işinizden dolayı zorladığı malum. Fizik tedavi seyansları almanızda fayda var. 23 yaş çok genç bir yaş. İşinizi değiştirme imkanınız varsa değişin. Yoksa bile bence iş arayın. Sağlık bir eke gitti mi bir daha geri gelmiyor. Rabbim sağlıktan ayırmasın. Çok geçmiş olsun… Fizik tedavi alın ama bence inanılmaz rahatlatıyor. Zaten farkı anlayacaksınız. Gerçi o ağır işi bırakmadıkça yine eskisi gibi olursunuz ya. Hayatınızı değişmeniz lazım ki söylendiği kadar kolay olsa keşke🤦♀️