Bebeğim bugün 3 aylık oldu . Bu ay disadece 250 gram almış. Sadece anne sütüyle besleniyor. Güne 3 kez kakayla beraber 7 tane dolu bezi oluyor. Şuan kilosu 5250. Ne yapmalıyım çok iştahlı bir bebek değil ama ayakta da olsa zorla emzirmeye çalışıyorum. Doktor belki süt alerjisi bar dedi. Kakasının tahlili olacak tecrübeli anneler yazabilir mi 😟