merhaba anneler, kızım 3 aylık ve ben bilmeden yastık kullandım son 2 aydır. ama oyle sadece kafasını tutacak kadar değil, karın hizasından yukarısı yastıkta kalıyordu, sadece ayakları yastıktan kenar. şimdi netten okudum, zararlıymış, vicdan azabi çekiyorum 😑 sizden de böyle yapan oldumu?