Sedakifatih Bebeğim 3.5 aylık hiçç probiyotik kullanmadık sanırım bu yüzden hala gaz problemimiz var çok marka siz hangisisi kullanıyosunuz
Bssraa2 Sedakifatih bio gai ve enterogermina probiyotik kullanıyorum birini sabah birini öğlen akşm ne zaman denk gelirse
Sedakifatih durukusunannesi_ ben gaz sancılarını o yapıyor sanıp bıraktım kullanmadığımız için daha kötü oldu geçmiyorr umarım geç kalmış sayılmayız