Kızlar merhaba. Kızım prematüre doğduğu için ve çene kasları doymasını sağlayacak kadar emmesine izin vermediği için sütümü sağarak veriyorum birazcık büyüyene kadar. Az önce pompayla sütümü sağdıktan sonra biberona koydum hemen. Kızım birazını içti biberonu ağzından çıkardım.5 dk sonra vermek için tekrar biberonu elime aldığımda sütün bir kısmının tortu şeklinde dibe çöktüğünğ gördüm. Sağarken de sütüm sarıydı baya. Sebebini bilen varsa yazabilir mi ? O sütü de vermiş bulundum şuan tedirginim