Merhaba güzel anneler oğlum 8 .5 aya kadar hiç ek gıda kabul etmedi tadım falan yapmadık almadı çünkü ger çevirdi merak edip ağzını açardı bazen biz yemek yerken o şekil bişeyler aldı oda iki lokma leblebi kadar şimdi ellerini bağlayarak televizyon karşısında veriyorum püre yaparak 8,5 tan sonra başladık şuan 9 ay 10 günlük 3 öğün şeklinde vermeye çalışıyorum bazen öldürebiliyor ve ger kusuyor boğazına takılınca kusuyor bazen normal mı birde sütü bıraktı gibi bişey meme aramıyor üzülüyorum bu normal mı duygu durum bzouklıgı yaratır mı bu bende lütfen tecrübelerinizi paylaşın