Aysegul27072022 Merhaba anneler bugün sünnet olduk tecrübeli olanlar bilgi verebilir mii uyku duzeni ve ağrıları nasıl oluyor nasıl davranmaliyimm
Erdemalp Aysegul27072022 ben 5 aylık yaptırdım. Sabah sünnet olduk akşam hiç birşeyi yoktu. Ama gece biraz mizlandi. Zaten yapmanız gerekenler söylenmiştir kremini pansumanini vaktinde yapın. Huzursuzlanirsa ağrı kesici verebilirsiniz. Ama merak etmeyin bizim sandığımızdan daha güçlüler 😊
Aysegul27072022 Fitil verdi calpol verdi zeytinyağı veya kantaron yağı sürebilirsnz dedi ama hareket ettikçe acır mu oturmasinda bir sorun olur mu bilemedim
Erdemalp Aysegul27072022 ben bardak koydum. Sadece yüzüstü koymadım benmki.o süreçte daha çok oturamiyordu ama kucağımıza kisa sürekli oturttuk sıkıntı olmadı. Pansuman için size antibiyotikli krem vermedimi 2 gün kullanmıştım sanırım. Pansuman dediğim o kremi kullanmak. Onun dışında her altını actiginizda pipiyi geri çektik biz yağ ile. Sünneti cerrahi mi yaptirdiniz?
Aysegul27072022 Evet cerrahi yaptırdım. geri çekme falan söylemedi bana ama karton bardak koyun yağ sürün dedi krem yerine sanırım calpol ve fitil var birde ağrısını azaltmak için