Sabah soda şişesine elim çarptı kırıldı
Kızım diğer odadaydı
Çok parçalandığı için odadan aldm babasının yanına götürdüm
Süpürüne kadar gelmesin dedim
O sırada ayağımda ufak minicik bi cam vardı onu aldm ama acımadı tepki vermedim.
Sonra babasının yanında ağladı
(Normalde ağlayan bi bebek değil) 20aylık olcak.
Neyse sonra ben camları toplarken gördü ağladı
Sonra unuttu
Bende cam kırdım diyr telefonda konuşurken beni duydu ağlamaya başladı
4saattir doğduğundan beri ağlamadığı kadar ağlıyo
Baktım sağına soluna cam mı var diye üsten bakabildim yok
Uyutmaya çalışıyorum tam dalıcak iç çekip ağlıyo
Nedir anlamıyorum