Mommyy0708 Selam kızlar, bebeğim 4 günlük, sezeryan olduğum için sütüm daha anca anca geliyor ve yetmiyor. Mama+ süt ilerleyeceğim hangi mamayı önerirsiniz?
livanurvealpinannesi61 Mommyy0708 hipp tavsiye etmem tadı kokusu aşırı ağır ben bile sevmedim. İçerik olarak evolvia nutripro plus temiz. Evolvia nutripro plus öneririm gaz kabızlık yapmıyor.