Merhabalar bebeğimle ek gıdaya geçtik her şey güzel olacak derken bu seferde yutmuyor ağzında bekletip dışarı çıkarıyor neler denedim olmuyor mamayı da uykuda içiyor erken doğdu 78 gün küvezde kaldı kilosu da biraz geri ne yapacağımı şaşırdım ergoterapi mi aldırsam faydası olur mu bilmiyorum