betuuls Merhaba kızlar bu siteden Alışveriş yapan var mı? Bi takım beğendim 200₺. Şaşırttı biraz açıkçası 😀
Ogulluana betuuls neye şaşırdınız anlamadım. Piyasa böyle malesef bilindik bir marka değil diye ucuz mu bekliyordunuz
betuuls Ogulluana hayır hanımefendi. Malum piyasa koşullarında gömlek ve pantolonun o fiyata olmasına şaşırdım. Güvenilir bir sayfa mı değil mi diye anlatabildim mi?