Kuplarda çikolata soslu muhallebimsi bir tatlı var ben genelde onu yapıyorum hem çok basit hemde herkes çok seviyor 🤭 1 lt süt, yarım su bardağından biraz fazla nişasta, bir bardak şekeri hazırlıyorum. bunu muhallebi olarak kuplara dağıtıyorum üzerinde pay bırakarak. Sonra hazır çikolata soslarından hazırlıyorum sıcak olanlardan oda pişince üstlerine dağıtıyorum. Yazarken canım çekti 😂