Kızlar yaşımıza girdiğinden beri hep ağlıyoruz. Hele bu hafta birden durup dururken ağlama krizine giriyor hiç bir şey görmüyor gözü 😭 Oyuncaklarından mı sıkıldı acaba diyorum yoksa sendromda mıyız? Hep kucak istiyoruz bazen inmek istiyor koyuyorum bı çığlık tekrar kucak 😭 ne kadar sürüyor bu süreç. Çevremizde ki yaşıtları hiç böyle yapmıyor 🥲 Diş dedim hep ama kabaran dişleri de gözükmüyor artık yanlış mı gördüm bilmiyorum 😭