Merhaba benim kızımın özel sigortası var adı Acıbadem, özel hastanelerde hiç sıkıntı yaşamadık ama son 2 seferdir bizden ödeme alınıyor bilgisi olan var mı?
Acilden girdik muayene ücreti ve ayrıyeten serum kan ücretiyle birlikte 1200 civarı ödeme yaptım. Özel sigortamız var dediğimde ise kota doldu falan dediler. Sorunu yaşadığım hastane Bursa Hayat Hastanesi