Merhaba anneler,
Oğlum 21 aylık anne baba dede su gibi kolay kelime olmasına rağmen söylemiyor . karga , yeşil, kaysı , dokuz, çiş, miss , üzüm, hav , pisi , karpuz , düştü , düşüyor . Bu kelimeleri söylüyor . Sürekli kitap okuyoruz seviyor dinliyor kitaptaki tüm karakterleri sorduğumda elleriyle gösteriyor bilmediklerini benim parmağım oraya götürüp soruyor. Ama konuşma konusunda aynı yaşıtlarına göre sanki birtık geride. zeka olarak çok zeki bir kerede anlıyor tüm meyveleri sebzeleri 100 e yakın kartların hepsini biliyor. Renkleri biliyor . Sizce dr götürmeli miyim ? Yada konuşma arttırmak için ne yapmam gerekiyor? Benzer durum yaşayan anneler varmı ?