kadriye07 ne yapmam lazım 2 -3 kasıktan sonra yemiyor ne yapmam lazım anneler dişten dolayı olabilir mi
EsraUmut kadriye07 aynı aynı benimki de öyle. Yemiyor meyve dahi yemiyor. Yoğurt peynir falan onlar da alerji yapıyor. Hergun ne yapsam da yese diye düşünüyorum bende.
kadriye07 değişik tarifler neler verebilirim tecrübeli anneler var mı acaba bu durumu yaşayan..:(yumurta hiç sevmiyor birdee
EsraUmut kadriye07 bebeğim acıktı diye bı uygulama var onu yükleyip bak istersen güzel tarifler var ben denicem bı kaç tanesini yer inşallah
kadriye07 EsraUmut teşekkürler bakayım bir milletin bebesi muzlu pankek sever bizimki ağzını kitler:(
ZepF 9,5 aylık ve 7 aylıkken yediği şeyleri şimdi asla yemiyor. Kahvaltı yapardı en azından yumurta peynir görünce şimdi ağzını kitliyor. 41-46 hafta atağı olabilir. İnşallah atlatınca açılır iştahları. Meme emmiyor formül mama bile istemiyor. 🤦🏼♀️
ZepF kadriye07 9,5 🤦🏼♀️ atak bitse sendromlar başlar. 😅 inanmayalım desek olmuyor atak döneminde cin çıkıyor içlerinden. 😅