Merhaba anneler kızım 11 ay 3 günlük ama ne bi emekleme ne bi ayağa kalkma çabası var anca istediği şeye uzanıyor alıyor sonrada oturuyor hayır adım atamıyor desem atıyor biz yürütünce bide yürütece koyduğumda fişek gibi mübarek poposunun üstünde ilerliyor bi o kadar yani emeklemek bi gelişim basamağı değilmiş evet ama sizde de varmakta böyle bi durum