Kızlar merhaba bebeğim 18.ayını doldurdu. Gün içinde sadece iki kere emiyordu öğle ve gece uykusundan önce. Zaten öyle meme bağımlısı değildi. Geçtiğimiz günlerde ben çok ağır grip oldum eşim çok ilgilendi kızımıza uyumasında falan. Hiç meme aramadı. Ben de şimdi antibiyotik kullandığım için emzirmiyorum 2 gündür ve hiç sormuyor bile. Böyle devam etmeli miyim. Biliyorsunuz emzirme en büyük bağ ve insan duygusal oluyor bitirmiş olduğunu düşününce.. Siz tecrübelerinizden bahseder misiniz?