Miniko25 Kuzuma bayramlık kot tulum beğendim. Şuan 10 ay 4 günlük bayramda 11 aylık olacak nerdeyse 9-12 alsam yaza giydiremem 500 lirayı da sırf bayramda giysin diye vermek istemiyorum 12-18 de çok mu büyük gelir bilemedim
monami_ Miniko25 6-9 ay aldığım peluş hırkayı hala giyiyor kızım 12 aylık ve iri. Genelde geniş kalıp oluyor.