uykusuzanneee Kızlar bebeğim 6 aylık yüzünde böyle bir yara izi var.. Alerji doktoruna gittik egzema dedi yumurta alerjisi var dedi hepsine dikkat etmeme rağmen geçmiyor bir türlü..deterjana soğuğa sıcağa tüye herşeye dikkat ediyorum ama hiç banamısın demiyor.. kullanmadığımz krem kalmadı bazen biraz azalıyor ama hiç geçmeden tekrar büyüyor kaşındığı zamanlar oluyor sanırım bebeğim parçalıyor bazen yüzünü nasıl geçer ne yapmam gerekiyor başına gelen bilen var mı çok canımı sıkıyor bu görüntü… 
FerideDeniz uykusuzanneee İzmirdeysen Hasan Yuksele randevu almanızı oneririm. Değilseniz bile bence sırf bunun için gidin. Çocuk alerjisi üzerine uzmanlaşmış cok iyi bir profesör.
anorganikanneeee uykusuzanneee muhtemelen yediğiniz bir şey çapraz reaksiyon yapıyor. Kızımında süt, süt ürünleri ve yumurta alerjisi var. Diyet yaptığım da 15. Gün sonunda kendini gösteriyor. 4 aydır diyet yapıyorum
uykusuzanneee anorganikanneeee şu alerji olayı gerçekten çok zor ve sıkıntılı yani neye nasıl tepki verdiklerini çözene kadar mahvoluyoruz resmen 😞
anorganikanneeee uykusuzanneee evet. Bizim ki hırıltılı solunumu var. En ufak bir nezle de ciğerlere inip, zatürre oluyor 😔