cicikom Merhaba anneler 3 aydan sonra memeler terbiye olur. Emdikçe üretim devam edermiş. O halde sağıma falan gerek yok mu sütün artması için. 5 aydır emziren anneler siz nasıl ilerliyorsunuz Ayrıca ek gıdaya da başladım tadımlara…
2cocuk_1anne_ cicikom göğüsleriö terbiye oldu evet süt geliyor sızlıyor göğüslerim oğlum emmeyi pek sevmiyor heralde 5 daklja emiyor sadece bence sütüm yararlı deyil 4 aylıkken başladım tadımlara Şimdi 5 ay 2 günlük meyve püresi çorba yiyor her şeyi
cicikom Bir süre önce geceleri kalkıp 1 kere sağıyordum ama bu sıralar bebeğim gece saatte bir emdiği için sağamıyorum. Terbiye olduğuna göre artması için bir şey yapmaya gerek yok böyle anlıyorum
2cocuk_1anne_ cicikom 4 aya kadar ane sütü aldı ama mama da verdim arada pek içmesen de 4 ayda tadımlara başladım
Polannem 6 ay 9 günlüğüz yaklaşık bir aydır sağım yapmıyorum. Sıkıntı yaşamadım. Ama bol su içmeye devam ediyorum. Arada da hurma yiyorum aklıma geldikçe