Kızlar daha öncede konu açmıştım bebeğim hastaydı dün doktora götürdüm. Göğsünü dinledi birşey yok dedi önlem amaçlı antibiyotik yazdı . Ateş yok çok şükür ama sürekli burnu tıkanıyor izotonik suyla sürekli yikiyorum aspiratörle çekiyorum ama yok uyuyamıyor yavrum . Başınıza geldim kaç günde iyi olur valla birşey söyleyin kızlar kafayı yemek üzereyim. Annem çalışıyor kaynana desen zaten kapımı açmaz . Benimde ilk bebeğim tecrübe sıfır eşimle bittik resmen