EcrinMelek1- bende hem yaralardan hem mastitten çekiyorum 2 aydır yaşam sevincimi aldı resmen😥 bugün genel cerrahiye gidecem başka doktora da gidiliyor mu bilmiyorum erkeğe gitmek istemedim hem yaraları da sormak istiyorum aslında. Bolu merkeze bağlı bi köyde ailem, eşim dörtdivanlı. Erzincanda görev yapıyoruz. Ah ah Bolu gibisi yok çok özledim memleketimi. Bayadır gidemiyoruz hamilelik doğum derken aylar oldu. Siz peki? Bu arada ismim Gülsüm