Tubaalprsln Kızlar bugün 4. Ay kontrolü vardı ve 200 gr almış 1 cm uzamış bebeğim 3. Ayda 7 kilo 66 cm di şimdi 7.200 hemşire kıyafetten 250 gr düştü az almış gibi geldi bana sizin bebişleriniz kaç kilo aldı bu arada ?
Sincap10 Tubaalprsln benimde cumartesi günü kontrolüm var 4. Ay kontrolü boyu 4 cm uzadı kilosu 100 gram aldı 1 ayda bende çok tedirğin oldum sütüm mü yaramıyor acaba dedim. Erkek bebeğim ve sadece anne sütü veriyorum.
Melis1706 Tubaalprsln tesekkurler boyu her ay 3-4 cm uzuyordu bu ay 1 cm dedi ama cokta duzhun bakmadi p.tesi doktora goturucem kontrole saglik ocaginda bakmislardi 66 cm suan
Tubaalprsln Melis1706 Cinsiyetlede alakalı ya benimde bebeğimn gelişimi çok iyiydi öndeydi hep bu ay böyle olunca şaşırdım
Show_must_go_on Tubaalprsln Doktor hemen hemen her bebek böyle bir sonraki ayda da almazsa bakarız demişti zaten kızımda çok kilo alan bir bebek değil
Tubaalprsln Sincap10 Bende senin gibi düşündüm acaba tam doymuyo muydu tarzı bide benim bebiş iştahlı ne kadar verirsem yer bende düzene girsin diye biraz bekleyip emzirdim demek ki normalmiş bu arada bebeğinin boyu kaç
Sincap10 Tubaalprsln bebeğimin boyu şuan 69 cm ölçtüm 3. Ayda 66 cmdi. Kilosu 3. Aydada 6880gr 4. Ayda 7 kilo ben ölçtüm tabi doktor ne diyecek bilmiyorum ama her ay ölçümlerim hemen hemen doğru çıkıyordu
Tubaalprsln Show_must_go_on Bende dikkat edeyim gelecek ay ne kadar alcak diye bebeğim normalde 1 1.200 kg falan alıyodu
livanurvealpinannesi61 Tubaalprsln 4 CÜ ayda 200 gr az en az 400 500 gr alması beklenir demişti doktor.
Tubaalprsln livanurvealpinannesi61 hemşireye nasıl diye sordum çok iyi 6 aylık bebek boyu kilosunda dedi banada az geldi normalde bebeğim 1000 1200 kilo alıyodu
Yigitinannesi0312 Ay benim bebeğim 3. Ayda 5800 di sadece anne sütü alıyor şuan 6700 4. Ayda ve herkes zayıf diyor çok üzülüyorum mama vermedin o yüzden böyle diyorlwr
Dilaraaa2131 Yigitinannesi0312 benim bebeğim de 4. Ayda 7950 idi şuan 5 aylığız henüz bilmiyorum. Biz sadece mamayla besleniyoruz bana da çocuk obez olcak hep mamadan. Kilosu var ama kof falan diyorlar. İnsanları asla memnun edemezsiniz nefret ediyorum herşeye yorum yapanlardan