Kızlar hayırlı ramazanlar herkese
Bebeğim 6 buçuk aylık bugün 7. Gün hala kaka yapmadı kabız değil kakasını yaptığında normal yapıyor ama 7 gündür hiçbişey yok doktor 10 güne kadar normal demişti ama yenidoğan değil artık yapması lazım diye düşünüyorum yaşayan bilen var mı