Kuzum emerken sürekli başını kaldırıp sağa sola bakıyor bazen emmiyor sadece beni emzik gibi kullanıyor ne yapacağım bilmiyorum bu bi süreç mi yoksa kızım alışkanlık haline mi getirdi başına böyle bı durum gelen varsa ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz