Kızlar bebeğim 6 aylık, gündüz uykusu yok gibi bir şey 4 kere uyuyor dördü de yarım saat. Uyanıklığı çok uzun olduğu için artık eskisi gibi vakit geçiresim de gelmiyor. Yerde veya anakucağında önünde oyuncak kitap vs bırakıp müzik açıp işime bakıyorum ama çok vicdan yapıyorum bebeğimle ilgilenmiyorum ona varlığımı göstermiyorum oyunlar oynamıyorum diye, niyeyse 1 aydır böyleyim kötü hissediyorum bebeğime iyi annelik yapamıyorum diye. Var mı öneriniz?