asyanin_annesi35 Kızlar iki gün önce doktordaydik doktorumuz ıhlamur verebilirsin demişti 1 tatlı kaşığı diye ama günde bir mi iki mi vercegimi söylemedi kızımın hafif soğuk algınlığı var bi defa yeterlimi yoksa iki tatlı kaşığı da olur mu 🙃
_kizimveannesi29 asyanin_annesi35 bence günde birkaç kez verebilirsin. Bende öyle yapıyorum. Benim babam da aktar. Verebileceğimi söyledi 🥰
Ucansupurge asyanin_annesi35 6. Aydan itibaren verebilirsin demişti doktorumuz kahvaltılarında iciriyordum
whitedream asyanin_annesi35 çay niyetine kahvaltıda yarım kahve fincanı kadar verirdim halada içiririm bi zararı olmaz 6 aydan beri içer
asyanin_annesi35 _kizimveannesi29 öksürüğü var sadece çok ileri bi soğuk algınlığı değil hemen toparlar mi acaba ıhlamurla doğum iznim bitti çünkü 1 Nisan da işe dönüyorum