Merhaba kızlar bebeğim 9 ay 25 günlük bazen eline salatalık tarzı şeyler veriyorum çok büyük koparıyor ve hızlı hızlı üst üste koparıp ağzını dolduruyor haliyle yutamıyor . Bende tedirgin oluyorum boğulur diye. Allah korusun korkuyorum boğazında kalır diye o yüzden bende vermiyorum eline ama yemek yemeyi öğrenmesi gerekiyor ve çoktan buna alıştırmalıydım nasıl olacak bilmiyorum önerileriniz var mı