Merhaba eğitimin 5.günüdeyiz gece uyanmalarimiz devam ediyor çok çünkü gündüz uykularımız asla uzamıyor 20,30 dakikada uyaniyor döngüyü atlatamiyor tekrar 45 dakika uğraşıyorum ama bu sefer ilk daldığı zamandan daha çok ağlıyor geri de dönmüyor bide sanırım emzikte destek oldu ondan da emin degiliz eğitimin yarısına geldik sayılır ama hala durumlar kötü, danışmanlık da alıyorum. Sizlerden eğitimi böyle geçip başaran var mi ne tavsiye edersiniz