Bsnl Doktora götürdük küçük olduğu için ilaç vermedi. 2 gündür de sürekli ağlıyor çok huzursuz. Kaç günde geçiyor bu? Kaşıntısı için ne yapabilirim? İlaç kullanamadığı içim elim kolum bağlı :(
asude456 Bsnl canim maalesef mültecilere çocukluk çağı aşıları olmadığı için şuan ülkemizde kızamık şu çiçeği çok yaygın aşı olmadan yakalanması kötü olmuş bence başka bir özel hastaneye goturun
Yeliz21 Bsnl Merhaba! Uyuz da olabilir cildiyeci bi götürün kaşıntı için losyon krem verir belki rahatlar Allah şifa versin inşallah ya
Balkuupu Bsnl Özele götürdünüz mü acaba ? Benim bebeğim hastalandığında devlet hiç bir şey yapmadı sadece emzir dedi ama burnu tıkalı öksürüyordu. Özele gittik antibiyotik verdi bebeğim 2 günde iyileşti.
Bsnl Balkuupu önce özele götürdüm. Gece çok ağlayınca devlete acile götürdüm onlar da ilaç vermedi. Kan aldılar baktılar.
Bsnl Ysmndmrl nasıl bulaştı anlamıyorum dışarı pek çıkmadık. Benim ailem dışında kimse de gelmedi eve. Onlarda da su çiçeği yok. Aklım almıyor nasıl bulaştığını..
Ysmndmrl Bsnl başka bir şey olabilir mi acaba el ayak ağız hastalığıda su çiçeği gibi gözüküyor onda ilaç yok kendiliğinden geçiyor
Brokolilim Bsnl Anne sütünden antikor geçiyor zaten endişe etmeyin lezyonlar için beyaz bir krem vermesi gerekiyordu kaşıntısı için ek bir şey gerekmiyor.
Bsnl MasaLiyam iyileşti şükür. Kendi kendine geçmesini bekledik. İzler kaldı biraz onlar da geçer umarım.