araskuzumm0918
[bilinmeyen] tebrık ederim 🙏
Niloyanil
Deletedmom_297
[bilinmeyen] tebrikler bnm kızımı bırakcammm abboooo ev kıyamet olur suan kafasını dayamıs omzuma uyuyor bırakayım yere hemen o mavıs gözleri fırlatıyor😄
Emelimsi
[bilinmeyen] oncelikle tebrik ederim.. gece emmeye kalktiginda da mi aynisini uyguladiniz? Zira gece 4 te aglamasina katlanmak cok cok zor :((
Ve 20 dk kesintisiz agladi mi? Ben bazen deneyeyim diyirum ama daha 2. 3. Dk da cok agliyor katiliyor:( 20 dk nasil dayanicam
gozdeninbulutu
[bilinmeyen] ben birlik oturuyorum her ağlamasında gelip kucaklayıp sakinleştirip bana getiriyor ama gene aynı oluyordu pes ettim artık çünkü benim istediğim olmuyor çocuk gık dese odamda buluyorum kaynanamı bıktım bende pes ettim artık zaten ayağı kalkıyor beşikten o yüzden yatmıyor daha da zorlaşır gibime geliyor 9 aylık olacak oğlum canım
gozdeninbulutu
[bilinmeyen] anlatmaya çalışıyorum anlamıyor ki kaynanam al ayağında salla o zaman diyorum sen salla ben Yorgun’um diyor durum böyle
Siinem
gozdeninbulutu ozaman odana gir kapıyı kitle öyle uyu bebrğin alışana kadar enazından
Gorursensoyle
[bilinmeyen] merhaba öncelikle tebrik ederim zoru başarmışsınız darısı başımıza😇 benim kızım da 4 ay 3 günlük yani çok yakınız bir kaç soru sormak istiyorum çok çaresizim şuan hamakta sallayarak yazıyorum. Her uyumada emziriyor musunuz? Emzirirken huysuzlaşıyor genelde ve kızım normalde de çok ağlıyor uykuya geçişte bambaşka ağlıyor hamağa sırtı geldiği an nefessiz kalana kadar ağlıyor sizin de böylemiydi kaç dakika ağladı? Doktorumuz bize 5dk ağlasın odada yalnız bırak dedi ama kıyamıyorum 😔ve ninniden sonra konuşarak mı uyuman lazım falan dediniz? Çok ağladığında kucağa almadınız mı?
gozdeninbulutu
Siinem öyle olmuyor çocuğu bizden esirgiyor diyorlar o yüzden Canım
Emelimsi
[bilinmeyen] biizmki emzik kullanmiyor malesef:( daha da zor benim icin hic cesaret edemiyorum:(
20 dk kesintisizmi agladi?
yaprak
Tebrikler ve teşekkürler güzel anne benim bebegimde 2 ay 16 günlük gece ıyiyiz şükür ama gündüz uykumuz neredeyse yok denicek kadar az.sabah 9 da falan kalkıyor 10 bucuk 11 gibi huysuzlaniyo uyku istiyo doyurup gazini cakardiktan sonra salliyorum hemen uyuyo ama en fazla yarim saat 45 falan uyuyo yine aynisi 1bucuk saat uyanik kaliyo yine doyurup uyutuyorum yine yarim saat uyuyo derin uykuya geçmediğini düşünüyorum çok da zorlaniyorum çünkü uykusunu almadığı için huysuz😔bu akşam 9 a kadar böyle devam ediyor😔nasıl bir yok izleyeceğini bilemiyorum uyku eğitimi için daha erken mi sizce kizlar😔🤔
Metindamla
yaprak aynısı bende de var yarım saat uyutmaya çalışıyorum 40 dkda kalkıyo nasıl yapcam bilmiyorum
Emelimsi
[bilinmeyen] geceleri ıykusunda çok hareket ediyor mu? Benim kızım süreklş kafasını döndüro gözlerini yüzünü ovuşturuyor ama gözler kapalı uyuyor:( o böyle yaptıkça ben de uyuyamıyorum tetikte bekliyoruö hep :(
Gorursensoyle
[bilinmeyen] gece uykumuz çok iyi maşallah 1 sefer kalkıp uykuda emer yatar derdim gündüz uykusuyla ağlamasıyla😿
Emelimsi
[bilinmeyen] yok bizimkisi uykusu sorasonda böyle hareketler yapıyor.. gece sesine mırıltısına uyanıyorum bi bakıyorum kafa sağa sola eller yüzüne oynuyor sürekli ama gözlerde kapalı alıp emziriyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorım tabi
Cmre
Emelimsi benim bebeğimde öyle yapıyor eşim hatta espirisini yapıyor aha araba sileceği işe düştü diye😕 elleriyle kendisini uyandırıyor sürekli😏 bende sizin gibi emziriyorum ama fazla sürmüyor bi müddet sonra yine başlıyor
gozdeninbulutu
[bilinmeyen] aynen kendi annem de aynı bir tek kaynanam değil ki canım
yaprak
[bilinmeyen] teşekkür ederim canım bende dün spariş verdim kehribar sepetinden insallah bizede faydası olur
yaprak
[bilinmeyen] bakalım insallah bende başarırım 4.ayinda
Fnc
[bilinmeyen] benim bebegim 2 bucuk aylik bazen emerken cok bagiriyor emmeyi reddediyor cok uykusu geldigi ve vakti gectigi icin mi oyle oluyordur
Emelimsi
[bilinmeyen] kındağı yeni açtım çünkü dönmeye başlayınca tehlikeli dedi doktor.. kundaklıykende hep bi kıvranıo gibiydi ellerini çıkartoyordu falan..
Sizinkide böyle hareketli mi yoksa derin sessiz harekertaiz mi uyuyor?
Artık ağlamadan almıcam yatağından
Emelimsi
[bilinmeyen] demek normal o hareket etmeleri szde de varmış.. ben de bi tek bende var sanıp üzüliyordum:( nedenini arıyordum:(
Okadar hareketli iken nasıl uyuyorlar anlamıyorum
Emelimsi
[bilinmeyen] ama normal değil mi?