Bibengisu54 Kızlar bebeğim bi kaç gün sonra 9aylık olacak geceleri karnı ağrıyor sanırım gaz çıkarınca rahatlıyor doktoru metigast diye bir damla önerdi daha önce kullanan varmı acaba nasıl bir damla birde kabızlık için iyi gelen bir öneriniz varmıdır
edabolukbasi Bibengisu54 biz kullanıyoruz yani aşırı bi rahatlatma söz konusu değil ama yine da gazını çıkarıyor ilk zamanlardaki gibi sancılı dönemler yok 3 ay 10 günlük olduk
edabolukbasi Bibengisu54 biz baya küçük başladık 5 damla gidiyorduk hala 5 damla veriyorum günde 3-4 defa