okuyor evet kaç kez görüştüm sürekli oyalıyorlar. İban hatalı dediler ibanı tekrar verdim. 2-10 gün dediler bekledim . Tekrar aradım tekrar bankayla görüşün dediler banka yatmamış dedi. Tekrar aradım tekrar iban istediler tekrar bekleyin dediler 4 ay oldu neredeyse tekrar arasam yine aynı şeyler.